Utskriftsvennlig versjon

Oppgåvefordeling mellom arkiv, sakshandsamar og leiar

Fellessekretariatet har ansvar for å:

  • motta, åpna, sortera, stempla, journalføra og skanna all inngåande post
  • oppretta nye arkivsaker i samband med journalføring
  • kvalitetsikra at sakshandsamar si registrering er korrekt
  • journalføra eigenproduserte dokument
  • frankera utgåande post

 

Sakshandsamer har ansvar for å:

  • levera personleg adressert post, anten det er papirdokument, telefaks, eller e-post , til fellessekretariatet for journalføring
  • ha oversikt over kva saker som er til handsaming ved hjelp av saksbehandlingssystem/fagsystem
  • kontrollera at rett offentlegheitsvurdering er gjort
  • sikra at all dokumentproduksjon vert registrert i sak- arkiv systemet ePhorte eller i eit fagsystem
  • avskriva inngåande og interne dokument som er handsama
  • leggja utgående brev i konvolutt og levera til fellessekretariat for frankering.
  • Avslutta arkivsaker etter kvart som dei er ferdighandsama

Leiar har ansvar for å:

  • kontrollera at sak er tildelt rett sakshandsamar
  • kontrollera offentlegheitsvurdering
  • sjå til at restanselister vert følgde opp
  • bidra til at krava til dokumentasjon av handsaming vert ivaretekne
Laster...