Det er eit overordna krav at dokumentasjon i samband med innkjøp skal gjennomførast i kommunen sitt system for sak/arkiv. Tekst: Innkjøp - Vare / teneste - årstal Dette saksnummer skal være identifikasjonsnummeret / referansenummeret på alle dokument i ein eventuell konkurranse.
Tekst: Innkjøpsprotokoll – Vare / teneste – saksmappe nr. ( Dette bør være første dokument i mappa. Det skal førast logg for heile prosessen i dette dokumentet).
Tekstalternativ:
Rammeavtale - Vare / teneste - saksmappenr. Kjøpsavtale - Vare / teneste - saksmappenr.
NB! Bruk sak arkiv systemet for dokumentasjon av all korrespondanse, både interne og eksterne samt til evt. møtereferat. Det er også viktig at evt. korrespondanse via epost blir registrert i samme system. Ved innregistrering av dokument er det viktig å tenke over seinare behov for søk etter bestemte dokument. Derfor er uniformering av oppsett svært viktig
Eksempel
Søk etter sak:
Innkjøp – Røyrleggjartenester – 2003 Ved søk på Innkjøp får ein opp alle innkjøpssaker
Eksempel
Søk etter dokument:
Innkjøpsprotokoll - Røyrleggjartenester - 2003 Ved søk på innkjøpsprotokoll får ein opp alle innkjøpsprotokollar!
Rammeavtale – Røyrleggjartenester – 2003
Ved søk på Rammeavtale får ein opp alle rammeavtalar Instruks:
Behov oppstår:
• Etablere innkjøpsprotokoll i Ephorte
• Dokumentere finansiering
• Etablere evt. prosjektnummer i Agresso
• Utarbeide kravspesifikasjon i samråd med brukarane • Velje konkurranseform
Kunngjering:
• Adresseliste
• Sekretariat
• Kommunerevisjonen
• Norsk lysingsblad/Doffinbasen/ TED-basen (NB! Ved slike utlysingar må ikkje noko annonsering til andre gjerast før annonsa har vore offentleggjort)! • Heimesider
Mottak av tilbod:
• Konvolutt skal vera merka
• Konvolutt skal ikkje opnast
• Konvolutt skal merkast med dato og klokkeslett for mottak • For seint innkomne tilbod skal returnerast uopna
Opning av tilbod:
• Opning skjer på fastsett stad til fastsett tid
• Minst to personar tilstades under opning av tilbod
• Anbuda skal nummerast og protokollerast • Formell kontroll av tilboda
Vurdering:
• Vurdering av tilboda vert føreteke av innkjøpssjef/innkjøpsforum/brukargruppa
• Innstilling til innkjøpsforum
• Melding, intensjon om å inngå avtale (Rimeleg klagefrist til tilbydarane) • Avtalelinngåing Merk: Anbod og innkjøp vert gjennomført med eit skybasert KGV system. Dokument vert overført til sak-arkivsystemet etter gjennomført konkurranse/anbod. Sjå kommunalt reglement for anskaffingsstrategi reglement og rettleiar: BK_-_Anskaffing-_-strategi-_-reglement-_-rettleiar.docx |